ملی پوش کره ای شاغل در سوپرلیگ احساس دلتنگی ندارد؛ لی چوان:من از کاراته ایران خیلی چیزها یاد گرفتم

لی چوان در مورد اینکه چه هدفی را دنبال می کند،گفت:هدف اصلی ام کسب مدال در مسابقات جهانی 2012 پاریس است و برای رسیدن به این هدف حاضرم هر سختی را بجان بخرم،البته قلب و احساسم به من می گوید که در فرانسه به هدفم خواهم رسید.

قهرمان دانشجویان جهان با اشاره به اینکه حسین روحانی و جاسم ویشگاهی الگوهای فنی او هستند،اظهار داشت: نه تنها در آسیا بلکه در جهان کاراته کاهای ایران حریفان قدری برای همه هستند و توان قهرمانی در هر سطحی را دارند.

وی در خصوص داوری های سوپر لیگ گفت:راستش را بخواهید من هیچ مورد خاصی را ندیدم.البته من خیلی خودم را درگیر اشتباهات داوری نمی کنم،چون معتقدم یک بازیکن باید طوری مبارزه کند و طوری تکنیک اجرا کند که داوران را مجاب سازد امتیازاتش را بدهند.

این کره ای 22 ساله که در دانشگاه گوانجو و در رشته تربیت بدنی تحصیل می کند،ایران را کشور دوم خود دانست و گفت: با اینکه به لحاظ فرهنگی تفاوت های زیادی بین ما و شما وجود دارد،اما من ایران را مثل کشورم کره دوست دارم، چون دوستانی زیادی اینجا دارم و ایرانی ها واقعاً مهربان و مهمانواز هستند.من اینجا هیچوقت احساس دلتنگی ندارم.

لی چوان با اشاره به تک مبارزه تیمش در هفته آخر سوپر لیگ گفت: چون نتیجه آن مسابقه در نایب قهرمانی تیم دانشگاه آزاد بی تاثیر است،از همین رو کادر فنی تیم به من اجازه دادند که تیم را در هفته پایانی همراهی نکنم.وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که سال آینده هم در سوپرلیگ کاراته حضور داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: